خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی ایر تور _ بلیط چارتر هواپیما

۱۳۹۷ ۳ بهمن

 

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر تاسیس شد. ایران ایرتور تا سال 1390 جزو شرکتهای دولتی بود ولی در این سال طبق قانون اساسی به شرکت همسایار که از زیر مججموعه های وزارت دفاع بود، واگذار شد. پس از مدتی به دلیل برگشت خوردن چک های شرکت مذکور، ایران ایرتوردر سال 1394  بخش خصوصی واگذار شد. 

ایران ایرتور ابتدا تنها در زمینه گردشگری و تورهای داخلی فعالیت میکرد. از سال 1361 تورهای مشهد را راه اندازی کرد و بعد از دوسال یعنی در سال 1363به برگزاری تور در کشورهای خارجی نظیر سنگاپور، چین، امارات، هند و کوالالامپور پرداخت.

از سال 1371 ایران ایرتور، پروازهای خود را با نوزده فروند هواپیما شروع کرد. پایگاه اصلی این شرکت در مشهد واقع شده است. پروازهای ایران ایرتور از مشهد تا استانهای دیگر کشور انجام میگرفت و تعداد زیادی نیز پرواز خارجی به کشورهای مختلف آسیایی واروپایی داشت.

اگرقصد خرید بلیط هواپیما دارید، بلیط هواپیمای ایران ایرتور یک انتخاب مناسب است، چرا که عضویت در پاتا و همچنین اخذ گواهینامه IOSA باعث شده است؛ این شرکت جزو پنج شرکت برترهواپیمایی ایران باشد.

شما میتوانید با ورود به سایت چارترمی، تمامی پروازهای داخلی و خارجی شرکت ایران ایرتور را مشاهده کنید و پس از مقایسه آن با دیگر شرکتهای فروش بلیط هواپیما اطمینان حاصل نمایید، که چارترمی امکان خرید ارزانترین بلیط هواپیمای ایران ایرتور را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

 

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.