خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی ماهان_ بلیط چارتر هواپیما

۱۳۹۷ ۳ بهمن

 

معرفی شرکت هواپیمایی ماهان

 

شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1371 در شهر ماهان استان کرمان تاسیس شد. پروازهای ماهان ایر در ابتدا تنها در مسیر کرمان مشهد انجام می گرفت، اما به تدریج با افزایش تعداد هواپیما در سایر مسیرهای دخلی و همچنین خارج از کشور فعالیت خود را توسعه داد و به یکی از مشهورترین و مهمترین شرکت های هواپیمایی کشور تبدیل شد.

در سال 1391 شرکت هواپیمایی ماهان بیشترین تعداد مسافر را در کشور در مسیرهای داخلی و خارجی جا به جا نموده است. خرید چندین فروند هواپیما از یک شرکت خصوصی اروپایی باعث شد، این شرکت روز به روز موفقیت بیشتری در زمینه کاری خود به دست آورد.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان 56 فروند هواپیما دارد و هر روز 50 پرواز در مسیرهای داخلی و همچنین بین المللی انجام میدهد. کلاسهای پروازی ماهان در دو نوع هستند .کلاس تجاری یا بیزینس و همینطور کلاس اکونومی یا معمولی.

برای خرید بلیط هواپیمای ماهان در کلاس اکونومی یا بیزینس به سایت چارترمی مراجعه فرمایید. تمامی پروازهای داخلی و خارجی این شرکت با حداقل قیمت روی سایت قابل مشاهده و رزرو است و شما میتوانید به راحتی به صورت اینترنتی به خرید بلیط هواپیمای ماهان در مسیر مورد نظر خود بپردازید. 

 

قوانین استرداد هواپیمایی ماهان

 

برای کنسل کردن و استرداد بلیط باید به وب سایت رسمی ماهان قسمت تغییر تاریخ و کنسلی مراجعه فرمایید.

در صورتیکه یک رزرو چند نفره داشته باشید و بخواهید یک، دو یا  تعداد بیشتری ازصندلیهای رزرو را کنسل نمایید، باید تنها در ساعات اداری با شماره تلفن 48382020 و بخش رزرو اینترنتی تماس بگیرید. 

همچنین اگر یکی از مسافرین در یک رزرو چند نفره از پرواز استفاده نکند، شماره رزرو تغییر یافته و در این حالت برای دریافت شماره رزرو جدید باید با شماره ذکر شده تماس حاصل شود.

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.