خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی ایران ایر _ بلیط چارتر هواپیما

۱۳۹۷ ۳ بهمن

 

شرکت هواپیمایی ایران ایر، از سال 1340 فعالیت خود را آغاز نمود. ایران ایر به عنوان "هواپیمایی ملی ایران" و با نام اختصاری "هما" شناخته می شود  و حامل پرچم ملی ایران است. این شرکت از قدیمیترین شرکتهای هواپیمایی ایران و خاورمیانه می باشد.

مرکز اصلی ایران ایر فرودگاه مهرآباد تهران است. این شرکت در حال حاضر دارای 43 فروند هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی است.اولین پرواز ایران ایر در سال 1344 و در مسیر تهران بیروت انجام گرفت و سپس به سرعت توسعه یافت و جزو هواپیمایی های مطرح جهانی شد.

هواپیمایی ایران ایر دو کلاس پروازی دارد.یکی کلاس اکونومی که همان کلاس پروازی معمولی است و خود دارای چهار کلاس نرخی  N,M,Q,V,Y است و دیگری" هماکلاس" که در واقع کلاس بیزینس ایران ایر است وکلاسهای نرخی C وJ دارد. همچنین ایرای ایر برای معلولان وجانبازان کلاس O را در نظر گرفته است.

در کلاس پروازی اکونومی بر اساس مسیرو زمان پرواز نوع پذیرایی متفاوت است. در کلاس پروازی هما پذیرایی بسیار مفصل به همراه انواع دمنوش و هدیه و گل و میوه به مسافران ارائه می گردد.

برای خرید بلیط هواپیمای ایران ایر با حداقل قیمت در مسیر پروازی مورد نظر و کلاس پروازی دلخواه به سایت چارترمی مراجعه فرمایید.

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.