خرید بلیط هواپیما تهران مشهد 11 اردیبهشت _ ارزانترین بلیط چارتر

۱۳۹۸ ۳ اردیبهشت

 

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد 11 اردیبهشت

غالب زائران حرم مطهر رضوی هنگام سفر به مشهد مقدس تنها حرم امام رضا را به عنوان جاذبه گردشگری این شهر میشناسند. این در حالی است که مشهد مقدس جاذبه های گردشگری بسیاری دارد ، که متاسفانه برای عموم مردم ناشناخته مانده است.

در این مطلب قصد داریم، یکی از این جاذبه های گردشگری را به شما عزیزان معرفی نماییم. "حمام مهدی قلی بیک" یکی از موزه های شهر مشهد است که قدمت ان به سال 1300 هجری شمسی برمیگردد. این حمام نامهای دیگری نیز دارد. در گذشته به آن " حمام شاه مشهد" میگفتند که در سال 1357 نام آن به "حمام رضوی " تغییر پیدا کرد.

حمام مهدی قلی بیک در نزدیکی بازرا مشهد واقع شده و تا حدود دهه هفتاد شمسی مورد استفاده عموم قرار میگرفت. از سال 1385 این حمام به عنوان موزه مردم شناسی مشهد برای بازدید عموم مورد استفاده قرار گرفت. 

حمام مهدی قلی بیک بخشهای مختلفی دارد و نقاشی های بسیار زیبایی بر روی سقف آننقش بسته است. از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد ان سیستم گرمایش از کف سنتی است.

با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد 11 اردیبهشت و سفر به مشهد مقدس این فرصت را دارید، که از این حمام منحصربه فرد و قسمتهای متنوع آن بازدید کرده و لذت ببرید.

چارترمی با ارائه ارزانترین بلیط هوایپیمای چارتر تهران مشهد در خدمت شماست.

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.