خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی معراج _ بلیط چارتر هواپیما

۱۳۹۷ ۳ بهمن

 

شرکت هواپیمایی معراج با کد ایرلاین JI در سال 1389 تاسیس شد و ازین حیث جزو جدیدترین شرکتهای هواپیمایی ایران است. پایگاه اصلی معراج ایر در تهران قرار دارد. این هواپیمایی با جذب نیروهای متخصص و هواپیماهای خوب و همچنین مدیریت عالی خود توانست به یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی ایران تبدیل شود.

شرکت هواپیمایی معراج در سال 1393 کمترین تاخیر را در بین شرکتهای هواپیمایی ایران داشته است. میانگین تاخیر این شرکت در این سال کمتر از 7 دقیقه بوده است.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی معراج هم در مسیرهای داخلی و هم در مسیرهای خارجی فعالیت دارد. معراج ایر در داخل کشور به شهرهای تهران، کرمانشاه، مشهد، تبریز، کیش، اصفهان و شیراز، بندرعباس، قشم، دزفول و در مسیرهای خارجی سابقه پرواز به کشورهای ارمنستان، گرجستان، امارت، روسیه، تایلند  ترکیه، مالزی، عراق، هند  وکویت را دارد.

 شرکت هواپیمایی معراج سه کلاس پروازدی دارد: اکونومی کلاس، بیزینس کلاس و فرست کلاس

اگر قصد سفر و خرید بلیط هواپیمای داخلی یا خارجی را دارید، هواپیمایی معراج یه گزینه بسیار عالی برای شماست. فقط توجه داشته باشید که حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم است و بیشتر از آن مشمول جریمه خواهد شد.

برای خرید بلیط هواپیمای معراج در داخل یا خارج از کشور با حداقل قیمت و به صورت آنلاین میتوانید به سایت چارترمی مراجعه فرمایید.

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.